tlhIngan-Hol Archive: Mon Sep 11 06:58:23 2000

KLBC 20 August 2000 qepHom

Paoli-PA-Daq juHmaj tu'lu'taH.  pa' 20 August 2000 qepHom wIqaSmoHta'.
majeSta' 'angghal (Lawrence Schoen), taD (Tad Stauffer), jIH (Ron
Bushyager) je.  tlhIngan jatlhmeH QaQ qepHom 'e' lutu'law' 'angghal taD
je.  ('ej vay' merbe' mu'tlheghvetlh.)  burger-mey Soj noSlu'bogh je
DISop
'ej 'awje' wItlhutlh.  qepHomvamDaq SaHlaHbe' Seqram (Mark Shoulson) 'ach
qaStaHvIS qepHom, ghogh HablI' lo'ta' 'ej majatlh ghaH jIH je 'ej jatlh
'angghal ghaH je.  vaj jeSlaH ghoghDaj teSDaj je.  tlhIngan Quj qemta'
'angghal.  Boggle rur Qujvam.  luQuj 'angghal taD je.  chaHvaD Holmey
SaHbogh paqmeywIj'e' vI'ang.  qepHom vItIvpu'.  qepHom lutIvlaw'pu'
SuchwI'pu'ma'.  Qaplaw'.

Our home is in Paoli PA.  On 20 August 2000 we held a qepHom there.
Lawrence Schoen ('angghal), Tad Stauffer (taD), and I participated.
Lawrence and Tad seemed to find the qepHom good for speaking Klingon
(unsurprisingly).  We ate burgers and munchies and drank soft drinks.
Mark Shoulson (Seqram) could not attend this qepHom, but, durning the
qepHom, he used the telephone, and He and I talked, and Lawrence and he
talked.  So his voice and ear were able to participate.  Lawrence brought
a Boggle-like Klingon game.  Lawrence and Tad played it.  I showed
them my language books (books about languages).  I enjoyed the qepHom.
Our visitors appear to have enjoyed the qepHom.  It seems successful.

taD, QaghmeywIj DatI'qang 'e' vISov 'ej qatlho'.

Juno now offers FREE Internet Access!
http://dl.www.juno.com/get/tagj.

Back to archive top level