tlhIngan-Hol Archive: Sun Oct 01 15:20:06 2000

Re: *Italia*ngan qepHom

ja' Tremal-Naik <[email protected]>:
>vISovchu'be'... 'ach qaStaHvIS qepHom cha'DIch vIpoQlaH!

latlh Dacherqang'a'?  maj.  'ach HochvaD wanI' DamaqnIS.
qaSbeHDI', HISovmoH.  HolQeDDaq De' wImaq.  "web page"-Daq wImaq.
"startrek.klingon" "Delphi KIDC forum" joq DIja'laH DaneHchugh.

That goes for everyone who wants to host a qepHom -- let me know far enough
in advance so that we can work on timely announcements.

--
  Alan Anderson, professional programmer and amateur Klingonist
      qepHom coordinator for the Klingon Language Institute

Back to archive top level