tlhIngan-Hol Archive: Thu Nov 30 05:53:11 2000

RE: betleH paq, betleH je (KLBC)

jatlh quS'a'Qob:

> jabbI'IDvam vIlaDDI', {http://www.wle.com} vInuD, 'ej *HetaQ paq SuqlaH
> je'wI', 'ej waghHa'!

maj.
To me, it isn't immediately clear what you mean by {waghHa'} in this case.
It could be "unexpensive", or "incorrectly priced, so that it's expensive".
It might be more straightforward just to use {qutlh} ("cheap").

> Qu'vatlh!  paqwIj ngevwI'vaD DeQmey law'
> vInobpu'.  chaq verengan Ha'DIbaHvaD paqwIj vIngev, 'ej paqvam vIje'!

maj.
verengan Ha'DIbaH DaSamjaj!

> paqvam DaSam DaneHchugh, vaj Danejchu'jaj.  jIboQqang.  malja' 'ay'Daq
> {boSlaHghach} 'ay' yInuD.

As you suggested, {Dochmey'e' boSlu'bogh} could work for "collectibles"
(literally, "things that are collected").

- taD

Back to archive top level