tlhIngan-Hol Archive: Sat Nov 11 14:33:50 2000

RE: ghIqtal

maq'kormaq:
> This is what the armed forces of the US do for you daily, 24/7. What
> do you do in return?

Canada vIDab, 'ach jIQochbe'.  Suvrupmo' mangghommeymaj, roj wItIv.

> Sign this bu' maq'kormaq (SGT McCormick, A Battery 1/172 FA, Milford
> NH, 18 years defending *your* freedoms much like a tlhIngan SuvwI'
> would) Remember us on Veterans Day 2000.

'ej "Remembrance Day" yIqawchu' je, Hoch Canada-nganpu'!

DaHjaj, roj choqmeH Heghpu'bogh SuvwI'pu' wIvan.

> bortaS bIr jablu'DI'reH QaQqu' nay'
>
> Soghe Qor, la', ra'wI' may'Duj 'Iw bortaS

(Incidentally, in tlhIngan-Hol, the rank *usually* goes after
the name.  Thus, maq'kormaq bu', Qor Sogh.  I say "usually" because
apparently people from certain regions do it the other way, e.g.
HoD Qanqor.)

--
De'vID