tlhIngan-Hol Archive: Mon May 15 12:59:56 2000

KLBC: Hoch DaHjaj mu'mey vIwaHqa'.

KLBC: Hoch DaHjaj mu'mey vIwaHqa'.
"I try out all the words of the day again."

'aqnaw yIroQ!
"Put down the knife!"

romuluSngan yer 'elmeH, chaw''e' lupoQbogh, tetlh vIgherta'.
"I have compiled a list of permits required to enter Romulan territory."

reH QoQ tlheghHomvetlhDaq 'egh vIchu'Ha'.
"I always misplay the 'egh in that passage of music."

jISawDI' ja' vavwI' <<DaHjaj puqloD vIchIlbe'pu' 'ach puqbe' vISoqpu'.>>
"When I married, my father said, 'I have not lost a son today, but gained a
daughter.'"

tugh!  ghItroq choljaH yISo'.  ghIq Sam 'e' nIDtaHvIS wIbejlaH.
"Hurry!  Hide G'trok's ponytail holder.  Then we can watch while he tries to
find it."

not toqvIr lung tagh vISoppu'.
"I have never eaten Tokvarian skink lung."

qa'meH 'etlh nobvaD qatlho'.
"I thank you for the gift of the replacement blade."

ngugh be'pu'vaD tonSaw' ghojmoHbe'lu'.
"In those days, the tonsaw was not taught to women."

qor lagh HoH qolotlh 'ech 'e' neHmo', tlha'lI'.
"Brigadier Kor is chasing Ensign Koloth because he wants to kill him."

-tuv'el, chu'wI' ru'Ha'

Back to archive top level