tlhIngan-Hol Archive: Tue Mar 21 16:14:22 2000

Re: jabbI'IDwIj Qav (was RE: RE: qatlh tubuSHa'?)

On Tue, 21 Mar 2000 09:40:57 -0700 Burt Clawson
<[email protected]> wrote:
> ja' charghwI':
>
> > wa' nuv Daja'chugh vaj qatlh <<tu->> Dalo'pu'? bImISlaw'.
> > <<KLBC>> Dalo'be'. pagh pong Dalo'be' 'ej <<tubuSHa'>>
> > bIjatlh 'ej paghvaD neH QInlIj Dalab 'e' SovnISlaw' Hoch.
> > wejpuH. bIvIng 'e' yImev!
> >
> 	cha' ghotpu', wej ghotpu', loS ghotpu' ghap luja'lu'DI' <tu->
> lo'lu'bej. roD ghotpu' mujangbogh vIghelpu'. pagh neH vIghelbe'pu' 'ej Hoch
> vIghelbe'bejpu'.

maghoH 'ej bIQapmeH QIn 'ay' potlh Dateqpu'. batlhHa'
bIHIghqangba'. QInlIj vIjangmo' chotIch. paghvaD neH
QInvetlh DaHech 'e' Damaq. vIjangbe'nISlaw'. 'ach wa' ghot
neH Daja'be'ba'. ngoDvam DalIjlaw'pu'. DaH
DaqawchoHlaw' 'ej nIjanglaH latlhpu' 'ach vIjangbe'nIS.
choHlaw' yablIj.

toH. nIjanglaH le'wI'pu' neH 'ej not le'wI'pu'vam Dangu'nIS
'ach reH DawIvlaH 'ej HochvaD QInmey Dalab.

chaq *private Email* Dalo'nIS. vaj nIjangbe' le'be'wI'pu'.
not QInlIj vIlI'chugh not vIjangba'. reH QIn vIHevbogh
vIjanglaH. chomevmoHlaHbe'.

> > rut 'op QInmey lulIjlu'pu'. tIn 'u'. bImach. mamach Hoch.
> > jIram. bIram. rut 'op QInlIjmey lulIjlu'pu' 'e' yIlaj.
> > latlhmey yIqon. yIbepQo'.
> >
> > chay' QInmeyHeylIj le' luSamlu'? Dangu'pu'be'. Dalabqa'be'.
> > 'ach bIpotlhchu'mo' SoHvo' QIn lablu'pu'mo' wISamnISba' 'ej
> > wISamlaHba'.
> >
> 	bImujqu'. qInmey vebHa'Daq vIngu' 'ej vIlabqa' je.

qaHarbe'. De'vam ngaSbe' tlheghvam taghbogh QIn'e'. vInej
'ej vISamlaHbe'.

> <KLBC>
> jabbI'IDmey lubuSHa'lu'bogh vIlabpu'. [2000.02.28 KLBC: jabbI'IDghom
> vIlI'qa'moH QInvam] [2000.03.07 KLBC: Qor/tlhaS/vay/lul/Hargh] je. ghIq wa'
> <KLBC> jabbI'IDDaq vIlabqa' 'ej buSHa'qa'lu'. [2000.03.10 KLBC: cha'
> QInmeywIj DanuD 'e' DalIj'a'?]. ghIq latlh jabbI'IDmey vIghelmeH jabbI'ID
> vIlab. buSHa'qa'qu'lu'. [2000.03.17 KLBC: ghel tuv'el]. tagha' jIbepchoH.

qatlh bIbep? DaH QInmeyvam vIlaDpu'. *KLBC* chut DabIv.
DIvI' Hol Dalabbe'. tlhIngan lut neH Dajatlh. bIghelbe'.
bIjatlh neH. DaH bIbelmeH Dutoy'nIS pagh. Dutoy'pu'pa'
bIvIngtaH. DaDISlu'chugh bIvIngqa'. reH bIvIngtaH. ghu'vam
DatIv'a'?

> 	bIqej; veqlargh Darur.

maj. DaH chotIchHa'. qatlho'. choquvmoH. veqlargh rur
charghwI'. 'IHchu', qar'a'?

> Hochlogh latlh nuv pIch Danej 'e' vItu' 'ach
> pIchmeylIj vIlIjnIS 'e' DaHar.

choyajHa'ba'. 'ach bIghoHtaHvIS tlhIngan Hol Dajatlhchu'.
taghwI' SoHbe'ba'. qatlh pagh Dara'taH? *KLBC* DapoQbe'ba'.
yIjatlh neH. You are my peer. You are no longer a beginner.
You should not be taking up the BG's time giving you
special attention you obviously no longer need. You can
just write to the list like the rest of us. Okay?

I've been arguing with you in defense of the BG. I've been
BG and I know what the load is like and it is not fair to
ask him to spend a lot of time on messages that are
obviously not written by the kind of beginner that the BG
position was created for. Let the rest of the list carry
that load. If you want to know if your story is good or if
it is well expressed, ask the list at large and give the BG
the time to focus on real KLBC posts that follow the rules:
Include English translations for everything written in
Klingon, and focus on really learning to use the language
at a level that will enhance your growth with the language
up to competency.

You have achieved competency. Enjoy this. Appreciate it.
And ease up on your demands on the BG's time.

> qen qInmey Dalabbogh yIlegh 'ej yIQIj: chay'
> <bergh> <berghmoH> je pIm? chojangDI' mu' lugh Dalo'be'pu'.

pIj jIQaghbej. jIpupbe'. qay'be'. reH jIjatlhchu' 'e'
vInID. nuqDaq <bergh> vIlo'? jIlIj.

> chay' <maw>
> <maw'> je pIm? mu'meyvetlh Dalo'Ha'pu' je.

chaq loQ bImIS. mu'meyvam lo'Ha'pu' latlh 'ej latlhvam
vIlughmoH 'ej jIqID. pIj jIQagh 'ach Qaghvam vIta'be' 'e'
vIHar. jIqawHa'chugh ram. jIQagh 'e' vIlaj. rut Qagh Hoch.

> chaq mInwIjvo' tu'HomI'raH Dateq
> 'e' DanIDpa' mInDu'lIj DaSay'nISmoH.

qajangmeH mu'mey lugh vISamlaHbe'. You are amazing me. I'm
stunned. SoQvam DajatlhDI' loD DaHa'bogh puq'e' Darur.
yInenchoH.

> 	batlhHa' choQIHqu'chu'qu'ta'mo' jImej.

Grow up.

Your talent for inflating significance of events, messages
and yourself does not impress me. It will probably also
generally not serve you well in life.

You are a guy. I am a guy. Neither of us are particularly
significant. Our argument is, at best, petty. Get over it.
Be happy. There are better ways to pass the time.

Please find something to enjoy. If something this small
throws you to this extreme, it is time to do a little
reevaluation of your perspective. Otherwise, the Real World
is definitely going to get the better of you.

> bIHem 'ej bIQuchchu' 'e'
> vItul. bIQ'a'Daq 'oHtaH 'elth'e'.

jIHembe' 'ach jIQuchtaH reH 'e' vInID. Quch Hoch vIneH.
bIQuch vIneH.

> 	- tuv'el

charghwI'

Back to archive top level