tlhIngan-Hol Archive: Sat Jun 17 12:05:30 2000

Re: KLBC: Hoch DaHjaj mu'mey vIwaH.

In a message dated 6/15/2000 2:05:11 AM Central Daylight Time,
[email protected] writes:

<< >What verb do I use for playing music for my enjoyment alone?

 I don't see why you can't be the one enjoying the music if you're the one
 playing it.  Maybe you're looking for something to describe the actual
 physical process of creating the sounds from a musical instrument?  That
 would be {chu'}, though that verb's object is the instrument itself and not
 the music produced.

 -- ghunchu'wI' 'utlh

lughbej ghunchu'wI':  KGT 74 nav botlhDaq ghItlhlu', jatlh:  <<jan chu'>>.

jan perlu'pu'bogh mu'mey ngaS tlhIngan Hol.  muSchuS SuSlu'ba'.  'o'lav
moqlu'ba' qoj tlhaw'lu'ba'.  meSchuS QarghHommeyDaq SuSDeq leQHommeyDaq je
nItlhDu' lo'lu'DI' Henglu'ba'.  may'ron reylu'ba'.  DIron qeblu'ba'.  HurDagh
SIrghmey, Supghew SIrghmey, leSpal SIrghmey, tIngDagh SIrghmey je panglu'ba'
qoj yachlu'ba'.

Xardana

Back to archive top level