tlhIngan-Hol Archive: Sat Jul 15 19:57:24 2000

KLBC: Paoli-PA-Daq qepHom (Aug 20)

From: Ronald Bushyager <[email protected]>
Subject: KLBC: Paoli-PA-Daq qepHom (Aug 20)

   Ron jIH.  Paoli-PA-Daq August 20, 2000* DungluQ qepHom wIqaSmoH
be'nalwI' jIH je 'e' wIHech.  SISbe'chugh hamburger-mey DIvut 'e'
wIHech.  Sojmey tIS 'awj joq tIqem.  Philadelpahia-vo' Hopbe' Paoli.
He 252Daq He 30Daq je Daq tu'lu'.  Daqvetlhvo' Daqvetlh 'ev tIng
tIngDaq 0.15Hey qelI'qam jaHlu'chugh juHmaj tu'lu'.  juH mI' 24 'oH.
('ej SuD.)  naDev DaghoSmeH yapbe'qu' De'vam!  bIchIjmeH De' DaneHchugh
[email protected] yIlI' qoj ghogh Qumghach (610) 647 7965 yIlo'.
   * tera'ngan jatlhwI' Dapu' 'e' vISov.  'a tera'Daq maHtaH 'ej jIQum
vIneq.

   pabpo', QaghmeywIj DalughmoHmo' qatlho' vIneq.  qatlho'.

   Dung bIng je mughchuqta' 'e' vIqaSmoH 'e' vInID.

   I'm Ron. In Paoli PA August 20, 2000* at noon my wife and I intend to
host a qepHom.  If it doesn't rain, we intend to cook hambergers.  Bring
light foods (snacks) and/or soft drinks.  Paoli is near Philadelphia.
Our home is about 1000 feet almost due South of the intersection of
routes 252 and 30.  It's house number 24.  (And it's yellow.)  This
information is NOT enough to get you here!  if you want navigational
instructions, send something to [email protected] and/or use voice
communication (610) 647 7965.
   * I know this is Earth style.  But we're on Earth and I want to
communicate.

   Expert Grammarian, I want to thank you for correcting my errors.
Thank you.

   I tried to have the Klingon area and the English area translate each
other.

Juno now offers FREE Internet Access!
http://dl.www.juno.com/get/tagj.

Back to archive top level