tlhIngan-Hol Archive: Sun Jul 02 21:06:59 2000

NOT KLBC, but was RE: KBLC: mu'tlheghmeyvam vImughchu''a'

I prefer something like:

QongDaqlIjvo' bIpep'eghDI' qamlIj DungDaq bong yIH DabeQmoH 'e' Datu'jaj!

That would be such a delightful surprise.

pubbogh qa'vInlIj nIm je DaDubmeH jachbogh yIH Dalo'jaj!

I still think that's a great way to start each day.

It's a lot more entertaining than "snap, crackle and pop".

>                                         DujHoD

charghwI'

Back to archive top level