tlhIngan-Hol Archive: Tue Jan 18 18:56:48 2000

RE: KLBC: QeD SoQ ngaj:

jatlh tuv'el:

> KLBC: QeD SoQ ngaj:

> 'u'majDaq Hut lurghmey lutu'lu'.
> motlh wej lurghmey 'ej tIqHa'qu'mo' jav latlhmey So'.

maj. But I thought current string theory was all excited about *eleven*
dimensions. Time to go and read up on physics again.

> ghomey machqu' 'ochmey machqu' joq rur lurghmeyHeyvam tIqHa'.

maj.

> luleghlu'meH tlhoy mach 'ach
> lujuvlu'meH tlhoyHa' tIqHa'.

I don't think a <-meH> clause can work this way. The "being excessively
small" is not done for the purpose of someone seeing them; it just is.
Instead:

tlhoy machmo' leghlaH pagh 'ach ...

> ngoDvam Huj toblaHDI' tlhInganpu'
> pIvchem'e' 'oghlaH 'ej qIb charghchoHqu'laH.

majQa'.

pagh
Beginners' Grammarian

tlhIngan Hol Mailing List FAQ