tlhIngan-Hol Archive: Fri Jan 14 17:24:34 2000

SarDan lut

This is has been a really full week.  There has no been much chance to
practice.  Now I have many messages to decipher.

I did talk with an acquaintance over the telephone and have used two words
about which I asked-- <<mo'>> and <<meq>>.  I hope these two words are okay
in the following episode of the story.  I think maybe they are not really
beginners' words.

SarDan lut -- vagh:

Hol Huj Qoy SarDan.  tlhIngan Hol jatlh ghugh.  tlhIngan Hol jatlh yaS
tInqu'.  tlhIngan Hol yajbe' SarDan.  DIvI' Hol jatlhbe' ghugh.  DIvI' Hol
jatlhbe' yaS.

qama' ghaj ghugh.  Qapla' chav.  Sach tlhIngan wo'.  tlhIngan tIgh yajbe'
SarDan.  ghugh mo' yajbe'.  ghu' qab meq yajbe'.

Xardana

Back to archive top level