tlhIngan-Hol Archive: Thu Jan 06 11:19:56 2000

RE: Dictionary

ja' jenwI':

> The other day I had an idea... While TKD and KGT are great resources for
> *learning* and *understanding* Klingon grammar and usage, I sometime wish
> I had an English-Klingon/Klingon-English Dictionary in *book* form...
> (with *all* the words!) I don't like having to always run back to my
> computer and load up pojwI' (though it is a great piece of software).

	<pojwI'> vISovbe'.  tlhIngan Hol mugh De'wI'lIj 'e' ra''a' <pojwI'>?
tlhIngan Hol vImughmeH muQaH je De'wI'wIj.  De'wI'wIjDaq Hoch tlhIngan
mu'mey vIgherpu'.  DaH mu'mey tetlh vIneHchugh jIHvaD bIH ghItlhlaH De'wI'.
chaq laHvam chu' chenqangmoH <pojwI'> qonbogh ghunwI''e'.

	(jIH chu'wI' 'ach tuyajlaH 'e' vItul.)

> So how hard would it be to produce such a thing? And would Paramount allow
> it?

	SoHvaD neH DachenmoHchugh qatlh SaH?

	- tuv'el

Back to archive top level