tlhIngan-Hol Archive: Wed Jan 05 20:54:35 2000

Re: KLBC: a friend whose name is.....

choQaHmo' qatlho'. jav Hu' jabbI'IDvam wa'DIch vIghItlhpu' 'ej muQaHbe'
paghpu'! vaj jabbI'IDvam cha'DIch vIghItlhpu' 'ej muQaHbe'. muQaHbe'taH 'ej
meq vISovbe'. jabbI'IDvam wejDIch'e' vIghItlhpu' 'ej pong pIm vIpong.
(hummmm... I still don't totaly understand  -'e' , QaghwIj  yIngu').

Qapbe' qo' rarwI''a'  'e' vIQubchoH  (thats the 'internet'.  do you have a
better way to express this idea?)  'ach jangwI' vIloS  'ej chajang.....

jeyD

Back to archive top level