tlhIngan-Hol Archive: Tue Feb 29 13:48:37 2000

Re: Verb Affixes

On Sat, 26 Feb 2000 14:42:27 -0500 Alan Anderson
<[email protected]> wrote:
> ja' charghwI':
> >cheqotlhchugh maHaghbe''a'? 131 something.
>
> TKW page 131:
>
>   cheqotlhchugh maHaghbe''a'?  cheDuQchugh mareghbe''a'?
>   cheQIHchugh manoDbe''a'?
>
>   Tickle us, do we not laugh?  Prick us, do we not bleed?
>   Wrong us, shall we not seek revenge?
>
> >The Palm
> >Dictionary software has some bugs in it when you try to use
> >the phrase lookup.
>
> Duy'bej toch mu'ghom.  tlhoy tInchugh mu'tlhegh, cha'be'chu' pat.
> Seng chIDta'be' ghunwI'.  jIbepnISqa'law'.
>
> Yep.  Anything greater than 256 characters completely fails to show up in
> the "zoomed" view.  I got no response to my gripe to Evolutionary Systems
> about it; perhaps I should mention it again.

'ej mISchoHDI' toch De'wI', HoS Hal natlhlu'. roD wejmaH
cha' jaj taH HoS HalwIj. qaStaHvIS jaj wa'maH wa'DIch
mISchoH *Dictionary software* 'ej Hegh HoS HalwIj.

> -- ghunchu'wI' 'utlh

charghwI' 'utlh

Back to archive top level