tlhIngan-Hol Archive: Tue Feb 22 18:32:03 2000

Re: lengwI' vIyaj vIneH

> wot chenmoHmeH tu'lu' wa'netlh'uy' vaghSaD'uy' vaghvatlh'uy'
> SochmaH'uy' wej'uy' wa'bIp Sochnetlh wejSaD javvatlh wa'maH jav patmey pIm
> 'e' vInoH!

Have another look at the word order there.  Think OVS.

> 15,573,173,616.

Daj.  I'd never seen anyone write a number that large in Klingon, and at
first I thought there was something wrong.  Now I really like it.  Easier
to parse than English numbers.  (cha'ben, DIvI' Hol mI'mey mu'mey pojmeH
De'wI' vIghun 'ej ghommey polmeH loSnIS De'wI'.  tlhIngan Hol mI'mey
yajmeH, SIbI' yajlu'.  Daj).

Back to archive top level