tlhIngan-Hol Archive: Sat Feb 05 17:19:37 2000

Two Rules (was "NEA in Danger"

tetlhvamDaq mu'meylIj DanegHDI' cha' Dochmey repoQ.

tlhIngan Hol DangachlaH pagh tlhIngan Hol Dalo'.

wa' cha' ghap. napqu''ej ngeD.

bIpablaHbe' vaj bemejnIS, net vISov.

vuDmeylIj vInIS, 'e' vIneHbe'. HIyajHa'Qo'. Dochmey potlh yIghItlh 'ach
tlhIngan Hol yIlo'.

tetlhvam laDwI'pu' je Davuvchugh bIpobqa'.

qatlho'.

When you post to this list we require two things. Either you can debate
(i.e., discuss, question) the Klingon language, or you can use the Klingon
language. One and/or two. Simple and easy. If you can't follow the rules I
think you need to leave. I'm don't want to hinder your opinions, don't
misunderstand me. Write important things, but use Klingon. If you respect
this list and the readership then resume following the rules. Thank you.

Lawrence

Back to archive top level