tlhIngan-Hol Archive: Tue Aug 08 16:08:48 2000

[KLIC] lIy mupvo' *crater* ghap

*mars*Daq ghor juSta' wa'logh qetbogh 'e' taSvo' ralthbogh vInejlI'. chuch
HochHom chenmoHta'chugh ghopDaq 'e' vIQublaw'ta', vaj, lIy mupvo'
chenmoHta' taS vIHlI'bogh  meq'e' vIHar. taS qen getbogh chaq QIj net. 'ach
Daq muqta'DI' 'e' 'ItwI' tInqu'bogh chenmoHbej 'oH.

I was looking at the traces of liquids that once ran across the surface of
mars. I thought that if an asteroid was made of mostly ice, then it would
be reasonable to assume that the flowing liquids was caused by a comet
impact. that perhaps explain recently running liquids. But, It is a very
large depression created at impact site.

 it' been awhile, is that the correct use of <net> ?

Back to archive top level