tlhIngan-Hol Archive: Tue Apr 25 14:21:16 2000

KLIC: neHjej lutHom

KLIC: neHjej lutHom

qaStaHvIS leSpoHwIj neHjejDaq jIba'mo' jIghoblaHbe'.  motlhHa'bejqu'
neHjejvam.  gheDDaj loStaHvIS naghmey jojDaq So'chu'.  nagh tInDaq
jIba'laHpa' muHIvmeH pe'vIl DuQwI'meyDaj tIq ghoS.  vIghuHmoHbe'lu'.  nomqu'
HIpwIj pe' 'ej pIrmuSwIj yot 'oH tar HoS 'e' tagh.  pay' jIQamDI' 'ej
jIjachDI' HaghchoH Hoch juppu'wI' 'ach SuQqu' tar 'e' Sovbe'.  tugh jIpum
'ej vangnIS.  Duj mujolmoH.  ghIq ropyaHDaq vIluplu'.  tlhoS jIpIvqa' 'ach
jIba'laHbe'.

"Tale of the thistle"

"I cannot do battle because I sat on a thistle while on shore leave.  This
was most certainly an abnormal thistle.  It was well-hidden among the rocks
as it waited for it's prey.  Before I could sit down on a large rock it
attacked me with a forceful thrust of it's long spikes.  There had been no
warning.  It instantly cut my uniform and it's powerful poison began to
invade my bottom.  My friends all laughed when I suddenly stood up and cried
out, but they didn't know how very toxic the poison was.  Soon, I fell, and
they had to take action.  They had me beamed aboard the ship.  Then I was
taken to the infirmiry.  I'm almost healthy again, but I cannot sit."

-tuv'el

Back to archive top level