tlhIngan-Hol Archive: Thu Sep 30 09:58:24 1999

Ethan Phillips vIqIH

taghDI' <September>, mujatlh jup (<Dave> 'oH pongDaj'e' pongwIj'e' je)
taghpa' <October>, <Vanderbuilt Planetarium> Such <Ethan Phillips>.  qaS
tayHom: <Long Island> nem qelta' jeSpu'wI' 'ej Delta'.  SuchDI' <Ethan
Phillips> Delta'ghach nIv lu'anglu' 'ej qonwI' luquvlu'.

jISey.  <Planetarium>Daq vum <Dave>.  jIHvaD <Lee>vaD (latlh jup) je jatlh
SalIH.

loSHu' <Planetarium> vIjaH.  <Dave> <Lee> je vIghom.  loQ majaw.

pa'Daq ngaSlaw' <Planetarium> majaH.  pa' raSDaq Soj jablu'pu'.  SoptaH ghot
puS.  tugh, <Ethan Phillips> wIqIH jIH <Lee> je.

naH neH Sop <Lee>.  (qarchu'be': Ha'DIbaH, Soj lIngpu'bogh Ha'DIbaH je
Sopbe'.)  Ha'DIbaH 'oH Soj jabpu'lu'bogh HochHom, vaj Sop neHbe'.  loQ
majatlh jIH, <Lee>, <Ethan Phillips> je.  <Lee> Ho' <Ethan> 'e' maq, 'a
Ha'DI'baH Sop 'e' mevlaHbe' 'e' maq.

wejlogh <Planetarium>Daq Hovmey bIngDaq ghomvaD jatlh <Ethan>.  <Star Trek:
Voyager> Del, <Neelix> Del.  <Long Island>Daq jIbogh jatlh.  (ngoDvam
vISovpu'.  maSoptaHvIS, be' qIH <Ethan>.  ghel be'; jatlh <Long Island> Sep
DaDabbogh bIQuptaHvIS yIngu'.  jang <Ethan>; jatlh <Garden City>.  Sey be'.
tugh merbogh ngoDmey lutu': <Ethan> be'nI' Sovpu' be'vam.  DuSaQ rapDaq HaD.
Sovchuq qorDu'chaj!)

<Ethan> wIqIHpu'DI', latlh ghot wIqIH.  <Margaret Clarke>vaD jIjatlh.  <Marc
Okrand> <Ethan Phillips> paqmey laDwI' qarmoHwI' choHmoHwI' je ghaH.
jISeyqa'qu'!  <The Klingon Way>vaD <Klingon for the Galactic Traveler>vaD je
vum.  toH!  Do'Ha', SaH ghaH 'e' tIvbe'law'.

ghot puSvaD tlhIngan Hol yejHaD vIDel, 'ej Hamlet vIDel je.  mujatlh <Lee>
<Michael Jan Friedman>vaD Dajatlh.  toH!!!!  SaH je <Peter David>!

<April> cha' Hamlet 'ay'Hommey wImuch jIH latlhpu' je.  muchvam qaw SaHwI'
puS.  tlhIngan Hol yejHaD qonchugh vay', chaq ta laj 'ej vay'a' lIng.  chaq
potlh 'eb!

<Ethan> wIghomqa', 'a DaH jIDoy'.  jIDoy'Ha''eghmoH lut vIjatlhqa'.

SuStel
Stardate 99747.3

(On Sunday I got to meet Ethan Phillips, Peter David, Michael Jan Friedman,
Margaret Clarke [editor of The Klingon Way and Klingon for the Galactic
Traveler, as well as Neelix' Cookbook and the Star Trek Encyclopedia], and
not in a quick "howdyoudo?" setting.  I got to hang out with them between
events at the Vanderbuilt Planetarium.  This was really cool!  I've only
told part of the story; I'll tell more when I have the time.  We even got to
stick around after the Planetarium had closed, and before Ethan left, and he
had all our names memorized!  That must be a useful skill when you're a
celebrity!  He's a native Long Islander, and he had a really great time at
the event, so it's quite possible he'll be around again sometime.)

Back to archive top level