tlhIngan-Hol Archive: Thu Sep 02 11:19:00 1999

re: HIQaH

ja' Iain Grant <[email protected]>:
> God you lot suck

toH.  novHey yoS 'elDI' SIbI' tIch.  Doghbej qoHna'vam.
tlhInganna' maHchugh, taHbe'chu' ghaH.
maQIpbe' 'e' vIQIjmeH, ghaHvaD jabbI'ID vIlabbej.

> I can't believe you all actually speak Klingon.

ngoDna' HarlaHbe''a'?  ghaytan yay' neH.
'ach chaq ngeb tlhIngan Hol 'e' Qubqu'.

> You sad gits. Why don't you
> all learn something decent like Esperanto instead of learning a bullshit
> language which doesn't even look good on your CV.

wejpuH.  'ey'a' Esperanto?  ghobe'.  lI'law', 'ach qetlhqu'.
tlhIngan Hol tlhorgh law' Esperanto tlhorgh puS.
tlhIngan Hol tlhorgh law' Hoch tlhorgh puS, qar'a'?
'ej tlhoS Esperanto tlhorghHa' law' Hoch tlhorghHa' puS.

maH nutIchta', 'ach yapbe'ba' tavam.  Holmaj tIchchoHnIS je.
SuvmoHbogh mu'mey bIH...<'ach HoD, jatlhta' veQDuj 'oH Dujraj'e'!>

> KLINGON IS EXTREEEEME
> SADNESS. FUCK OFF YOU LIMEYS.

yaplaw' yInDaj'e'.  potlhlaw'meH ghaH, latlhpu' tIchnIS.
ghIlab ghewHey ghaH.  'ach jabbI'IDDajvaD <HIQaH> perlu'mo', vIQaH.

-- ghunchu'wI' 'utlh

Back to archive top level