tlhIngan-Hol Archive: Mon Oct 25 10:46:48 1999

RE: S Trek songs

jatlh [email protected]:

> I know this is a Klingon mailing list, but
> if there are Star Trek themes for like the
> Piano, could someone tell me one?

bIlugh. tlhIngan HolvaD chen jabbI'IDghomvam. tlhIngan Hol qelchugh QIn,
qay'be'. tlhIngan Hol qelbe'chugh 'ach tlhIngan Hol lo'chugh, qay'be'chu'.
'ach tlhIngan Hol qelbe'chugh 'ej lo'be'chugh, qay'bej; ghomvam chut bIv.
Hov leng QoQ DaneHchugh, bItlhobmeH tlhIngan Hol yIlo'.

SKI: It's fine to use the list to ask these sorts of questions. Just do it
in Klingon.

pagh
Beginners' Grammarian

tlhIngan Hol Mailing List FAQ