tlhIngan-Hol Archive: Wed Nov 10 19:59:02 1999

Re: nobmey

>From: "William H. Martin" <[email protected]>
>Date: Mon, 8 Nov 1999 10:15:12 -0500 (Eastern Standard Time)
>
>On 7 Nov 1999 22:15:25 -0000 "Mark E. Shoulson" <[email protected]>
>wrote:
>
>> tlhIngan qelbogh Dochmey ram puS vIqonpu' ('ej vIgherpu')...  boleghlaH,
>> SuneHchugh.
>>
>> http://web.meson.org/downloads/worfmilk.jpg ... chaq boparHa'.
>
>bIDogh.

net Sov, 'ej Sovpu'.

>> qen, nav betleH vIchenmoHmeH mIw vI'ogh.  betleH ngo' rur (botlhDaq DuQwI'
>> tu'lu'), 'ach DuQwI' vIbeQlaH.  boleghlaH:
>>
>> http://web.meson.org/downloads/paperbetleH.jpg
>
>bIDoghchu'. *TV*Daq lalDan toy' be' le'. SuSqu'DI' puvlaH
>be'vam. mIvDaj rur nuHqoqvam.

pIch vIghajbe'.  be' mIvmey rurchugh betleHmey, tlhIngan nuH
chenmoHwI'pu'vaD pIch yInob.

>> "toch" De'wI'Hom Daghajchugh, chaq
>>
>> http://web.meson.org/downloads/System%20MIDI%20Sounds.pdb
>
>tugh vItob.
>
>> DatIv.  Dalo'pa', yIyep, 'ej lo'meH mIw yIlaD.
>
>nuqDaq mIwvam Dellu'?

bIngDaq.  yIlaDtaH.

>> The third is for Palm-using Klingonists.  Use this one carefully:
>>
>> In your Palm backup directory, there should be a file called "System MIDI
>> Sounds.pdb" or some such. *SAVE A COPY* of this file someplace else, since
>> the one you're downloading from me will overwrite it, and you might want to
>> retreat to the old version someday.  Maybe I should give mine a different
>> name (which won't help matters in this regard, but might be less
>> confusing).  Sync my file into your Palm.  To see what it does, go into the
>> Datebook, then the Datebook preferences, and pull down the menu to select
>> the alarm sound.  Read the list, and see if you can see something new...
>
>nuqDaq De' ngo' tu'lu'? chay' QoQ ngo' vItatlh?

De' chu'Daq QoQ ngo' tu'lu' je; 'oH vInge'be'.  'ach De' ngo' Datatlh
DaneHchugh, vaj De' Dapolpu'bogh yI"sync".  meqvetlhmo' "De' ngo'
yIpolqu'!" jIjatlh.

~mark

Back to archive top level