tlhIngan-Hol Archive: Thu Nov 04 18:29:47 1999

Re: jubluH'a'?

ja' Ed <[email protected]>:
> 'u'vo' rupwI' vIQub *entropy*. tlham 'ay' DachoHchugh rupwI' DaDIl

nuqjatlh?  wej tlhIngan Hol Dajatlhchu'mo', qayajlaHbe'.
Dajatlhchu'meH qaQaH vIneH.  qayajlaHbe'mo', qaQaHlaHbe'.
DaQaHlu' DaneHchugh, qechlIj DaQIjmeH DIvI' Hol yIlo' je.

I'd like to help you learn to speak Klingon well enough for me to
understand you.  But unless I know what you're trying to say, I'm
unable to show you a good way to say it.

If you want to improve your ability to be understood, please tell
us in English what you wanted to say in Klingon.

-- ghunchu'wI' 'utlh

Back to archive top level