tlhIngan-Hol Archive: Tue Mar 30 12:52:35 1999

RE: qul tuq

: jIjatlh:
: > wa' qul wIghajchugh maH vaj juHmey law' DImeQlaH.
:
: jatlh quljIb:
: > Well, maybe. I don't see the point of burning a lot of homes, though.
:
: Well, I had to say something related to fire and houses. That was what came
: to mind.
:
: pagh

Some fire-related idioms and proverbs:

	qul DIr yISop!
	Eat the fire skin! KGT

	tujpa' qul pub SuvwI' 'Iw.
	A warrior's blood boils before the fire is hot. TKW

	reH latlh qabDaq qul tuj law' Hoch tuj puS
	The fire is always hotter on someone else's face. PK

	DopDaq qul yIchenmoH QobDI' ghu'.
	Set fire on the side when there is danger. PK

Of which the last two could easily be re-written WRT houses and buildings:

	reH latlh juHDaq qul tuj law' Hoch tuj puS.

	qachDaq qul yIchenmoH QobDI' ghu'.

You know, this last now makes a nice companion to:

	meQtaHbogh qachDaq Suv qoH neH
	Only a fool fights in a burning house. TKW

--
Voragh
Ca'Non Master of the Klingons

Back to archive top level