tlhIngan-Hol Archive: Sat Mar 27 13:50:22 1999

Re: use {law'/puS} bIQ'a'Daq

Alan Anderson wrote:

> jIja'pu':
> >...If you want
> >help with saying it more clearly, you'll have to explain what you mean
> >in English first. :-)

	jInIDta' lo'taH raplaHlaw'wI'vetlh { 'un bIQ law' hIVje' bIQ puS },
poj  mI'vaD poj'e'. Do'pu'be'  jIlo'law'pu' yapbe' Hol muchvaD mI'meyDaq
nger. vaj,   boyajbe'ba' mu'meywIj .
	jItobqangta' Hoch, bIQ tu'lu' 'undaq. potlhbe' 'oHmey nuq muqjaj HIvje'
bIQDaq.

	I attempted to use the comparitve { 'un bIQ law' HIvje' bIQ puS }, as a
number analysis. Unforunatly,  I apparently did use not enough language
for the  presentation, in number theory, So my words you obviously not
undestand them.
	All I could prove was, there is water in the pot. it's not important
what the glass may have a volume of in water.

qabwIj meQbejlI' qulvetlh.
'ach chay' vut SoHlaH qul Hutlhlu'chugh.

Back to archive top level