tlhIngan-Hol Archive: Fri Mar 26 03:13:16 1999

Re: bogh veng noy'Ighrov (fwd)

In a message dated 3/23/1999 10:39:32 PM US Mountain Standard Time,
[email protected] writes:

<< I'm not even going to look at it.  I don't really think the mailing
 list is the appropriate forum for a large project like this anyway.
 I'll read it when it's finished. :-)

 You're probably setting yourself up for frustration by attempting
 something so ambitious before you have even seen the entirety of
 the vocabulary, and before you've spent some time "soaking" in the
 language.  But if it helps you learn, I won't discourage you from
 making the attempt. >>
qatlh vay' Datung?  naDev lutmey DIqon 'ej DIlaD 'ej DIpoj.  QaQqu' wanI'vam
'e' vIHar.  ghojtaHvIS ghotvam, moghchoHchugh, 'ach ghojtaHchugh, vaj qay'be'.
lutvam qontaHvIS ghotvam, mu'mey chu' nej ghaH 'ej ghoj 'e' vIHar.  tlhIngan
Hol pab lo'taHvIS ghaH, ghojtaH ghaH.  lutDaj vIlaDqang jIH.

peHruS

Back to archive top level