tlhIngan-Hol Archive: Thu Mar 25 17:37:32 1999

Re: choH

ghel vay'; jatlh wot "transitive" 'oH'a' <choH>'e'?

jang DloraH; jatlh "Maybe the first one is clipped for [(De'wI'vaD) HIvHe
yIchoHmoH]."

ngerDaj QIjmeH DloraH, ngerlIj lo'.  vaj "house of cards" vIpong.  SoHmo'
jIbepbe'; DloraHmo' jIbep.

bIbep SoH'e' 'e' vIpIHbe', ngerlIj 'oHmo' jay'!

SuStel
Stardate 99230.8

jatlh charghwI':
I'm curious as to why you seem so excited about something you
think I said, especially since, so far as I can remember, I
didn't write anything in the discussion you have quoted.

ngerwIj 'oHbe' ngervam'e'. naDev pongwIj Dalo'DI' DubepmoHbogh
meq vIyajbe'.

Back to archive top level