tlhIngan-Hol Archive: Tue Mar 23 11:57:34 1999

RE: wej vIghro'meywIj

ja'pu' quljIb:
>reH vIghro'meywIj 'e' tIv.

jIjatlh:
>vItIv. Good use of <reH> here - at first I thought it was being used as
>"always", which would have made the sentence incorrect, but I realized the
>verb for "play" made much more sense. maj.

jatlh ghunchu'wI':
> Maybe it should have been {lutIv}.  Is it "me" who enjoys that the cats
> play, or is it the cats themselves?

choSIvmoH. mu'tlheghvam vIlaDDI', reH vIghro'Daj 'e' tIv quljIb'e' SIbI' 'e'
vIQub. latlh qech vIqelbe'. DaH latlh qech vIqel 'ej ghaytan <lutIv> lo'
quljIb 'e' Hech 'e' vItlhoj.

pagh
Beginners' Grammarian

tlhIngan Hol Mailing List FAQ