tlhIngan-Hol Archive: Sun Mar 21 05:29:10 1999

RE: tlhIngan Hol pojwI' chu'

{tlhIngan Hol pojwI'} neH Daqelbogh, tlhIngan Hol yIlo'!  :)

> Here's a ropqoq - Holqoq keeps saying pagh vIjatlh vIneH after me saying
two
> sentences.  What's the deal?

'Itlhbe' Holqoq.  Duyajbe'chugh <<pagh vIjatlh vIneH>> jatlh.  vIDub 'e'
vIHechbej.

> Also, the canon editor is blank.  Is that for us
> to fill in TKW and KGT, plus TKD?

HIja'.  De'vam vIghomHa'chugh ghaytan chut vIbIv.

> I do like the improved interface, which
> reminds me of a more robust word processor than pojwI' 1.70b.

qatlho'!

> I do have a few
> small suggestions

maj!  reH qechmey chu' vIqelqang.

> - add a font selection toolbar, similar to Word 97, which
> has font type, size, alignment, spell check (for any mispelled letters or
> misplaced suffixes),

chaq vIchellaH.  "toolbar" chu' vIchenmoHnIS vIchelchugh.

> and a grammar check which would check for correct suffix
> use, correcting order automatically, and prompting the user in the event
of
> double suffixes.

DaH {pab lughmoHwI'} rur mughwI'.  chaq vay vIchellaH.

> T'Lod

-- Holtej 'utlh

tlhIngan-Hol Mailing List FAQ: