tlhIngan-Hol Archive: Tue Jul 27 18:13:49 1999

Re: KLBG

In a message dated 7/24/1999 10:30:46 PM US Mountain Standard Time,
[email protected] writes:

<< >     I can relate to Edy, when he (she?) relates how people react to our
 > interest in tlhIngan Hol.

 Me too.  I tell everyone and everyone always looks at me like I'm a hopeless
 Star Trek freak.  And when I try to explain the intellectual challenge,
 well, then the looks just get pitiful. >>
===============
tlhIngan Hol vIHaDmo' mutIchqangDI' vay', chaHvaD jIjatlh:  tlhIngan Hol
lujatlhbogh nuvpu' law' chaH DuSaQ'a' ghojmoHwI' po'qu''e'.  Columbia U.,
UPenn, MIT, VMI, latlh DuSaQ'a'mey nuvpu' ghaj ghommaj, qar'a'?  Qatlhmo'
tlhIngan Hol, nuqaD 'ej wanI'vam wItIv.  DaH Holmaj wa'DIch wIyajchoHchu'lI'.
 DIvI' Hol mu'tlheghmey DImughDI' motlh mu'mey rarmeH mIw wIpojnISqa' 'ej
latlh mIw wIlo'nIS.  muj mIwvam:  wa' mu' wImugh 'ej mu' veb wImugh 'ej mu'
veb wImugh.  mu'tlhegh naQ wIpojnIS.   mu'tlhegh naQ wIQoybe'chugh qoj
wIlaDbe'chugh qechDaj lugh wISovlaHbe'.  maHvaD lI' tlhIngan Hol wIpojmeH
mIwmey.

batlh maghojjaj!

peHruS

Back to archive top level