tlhIngan-Hol Archive: Sat Jul 03 14:45:56 1999

Re: qep'a' javDIch schedule posted

ja' peHruS:
><< lengwIj Dujmey vIwIvta', 'ej Do' yap pawpu'ghach rep >>
>nuqjatlh?  nuq 'oS mu' {pawpu'ghach}?

It has a literal meaning of "having arrived", which I might translate into
more fluid English as "arrival".

>DIp chu' chenmoHmeH mIwvam, wot mojaq Segh Soch ngaSDI', vaj ghu'vam vIparqu'.

"In order for this procedure to cause a new noun to form, as soon as it
contains a type seven verb suffix, thus I really dislike this situation."

mu'tlheghvam vIyajchu'be'.  nuqDaq DIp chu' Dalegh?  ghu' Daqelbogh vISovbe'.

-- ghunchu'wI'

Back to archive top level