tlhIngan-Hol Archive: Wed Feb 17 19:54:09 1999

Re: yaSmIn

ja' muHwI':
>>> be'vam rurbogh be'pu' vIparHa'qu'.
>This was the only sentence I was struggling with, I hope it was not
>misunderstood! "I love women like her" jIjatlh.

qayajchu'pu' jIH.

>>qoch wIvmeH mIwvam qab law' Hoch qab puS.
>qatlh qab mIwvam?

toH, bIQuplI'.  chaq bIDo' 'ej not vIt naS DaghojnIS, 'ach ghaytan
tugh qo'na' vIt Daghov.  potlhqu'be' qab 'IH.  tIqDaq HoSna' tu'lu'.
ru'be'laHmeH boq, qIHchuqnIS qa' 'ej lajchuqnIS.

>>'ach Qomlu'pa' vIHlaH yav net HarlaHbe'.
>eeh.. DaH Hol mu'mey je vIyaj, 'ach DIvI' Hol lo'taHvIS pagh vIyaj. mu'mey
>yItam 'ach qech yIpol.

qachuH 'e' yIchaw':  tojlaHbej ngaDlaw'bogh ghu'.

>>> pItlh
>>Yeah, right.
>nuqjatlh?

taHqu' parmaq Qu'.  not rInchu'.