tlhIngan-Hol Archive: Sat Aug 14 21:03:13 1999

Re: DaHjaj jIvum

In a message dated 8/14/99 11:58:06 AM Eastern Daylight Time, [email protected]
writes:

<< > DaHjaj "Hops"Daq jIvum.  Hops vItIv.  Qe' QaQ 'oH 'ej nuv jaqmoHbogh
Soj'e'
 >  vut.  DaHjaj cha' shifts jIvum.  loD Quch jIH'e'!
 >
 >  pItlh
 >
 >  tu'loD

 nuqDaq 'oH *Hops* 'ej HIq Dajab'a'?  *Guinnes* mubelqu'.

 je nuq 'oH <Soj>?  *TKD*Daq vItu'laHbe'.

 quljIb

There are Hops in Colorado, florida, Georgia, Kentucky, North Carolina, South
Carolina, Tennessee, Minnesota, Connecticut, Indiana, and Virginia.  Try this
- www.hopsonline.com/

HISlaH HIq wIjab. HIqmaj wIchenmoHmo' manoy. chal 'ul SuDbogh 'ej jaqbogh,
bIQ Huvbogh 'ej tISbogh, mupwI' nach Doq, lung HIq je wIghaj.

tugh jabwI' jIH.  DaHjaj majatlhpu' wa' vu'wI'pu'wI' jIH je.  jatlh "tugh,
maqoch.  lath jaj ja'chuqpu' Woody jIH je.  Woody jatlh - nuvpu' jabmeH qeq
SoH Amber Jackie je.  qech QaQ 'oH. -"

food 'oH Soj. TKD(addendum)-Daq 'oH.

I tried my best to translate our four main beers: Lightning Bold Gold,
Hammerhead Red, Clearwater Light, and Alligator Ale.  I hope I got somewhat
close.

Shouldn't you put "Guinnes" in front of mubelqu', moHaqmo'? mu- means it-me.

tu'loD
tugh jabwI' jIH

Back to archive top level