tlhIngan-Hol Archive: Thu Aug 12 16:26:41 1999

*Francesco Felici*vaD

nuqneH

*Italian*ngan vIloy. bIDabbogh veng'e' yIngu'.
muchwI' jIH 'ej bomwI'ghom(1) vIvum.
qonwI' *Giovani Pierluigi Palestrina* vImuSHa' 'ej *Rome* veng
wISuchmeH *Rome* wIleng 'e' wInab parmaqqay jIH je'.
*Giulia* lalDanqachHom(1) vumpu' *Palestrina* vaj Daqvetlh
vISuch 'e' vIneH.
*Rome* veng bIDabchugh vaj De'pu' chonob 'e' vIneH.

(1) Choir
(2) Capel

SKI: My girlfriend and me are planing to visit Rome
and we are seeking information about the city. I'm
a musician and I love the Palestrina works, so I
want to visit the capel where he spent most of
his lifetime.

__
Eduardo Fonseca || Belo Horizonte, Brasil
Madrigal Sęculorum - http://netpage.em.com.br/fonseca
Pau Brasil - www.Geocities.com/BourbonStreet/2460
Hovmey DIvan

Back to archive top level