tlhIngan-Hol Archive: Mon Aug 02 14:30:46 1999

Re: pa'mey wamtaHqu'!

While I do understand your message, I have to comment that you
misspell a lot. In Klingon this is a bigger mistake than it is
in English because each syllable is SOOO important in Klingon.
Get the vowel wrong and, as I pointed out earlier, {qaH} becomes
{qoH}. You may argue that you only got one letter wrong, but
that won't help you when it starts a bar fight.

I'm really glad you are posting in Klingon, but your obvious
next task is to spell better.

charghwI' 'utlh

On Mon, 2 Aug 1999 13:33:22 -0400 [email protected] wrote:

> In a message dated 8/1/99 11:40:18 PM Eastern Daylight Time,
> [email protected] writes:
>
> > > jIQapla'jaj!
> >
> >  bIQapjaj! Qapla' Dabajjaj 'ej DaSuqjaj!
> >
> >  charghwI' 'utlh
> >
> DoHa' 'ach pa' vIneHbogh vISuplaHbe'.  qachvetlhDaq cha' pa'mey tu'lu'.  mach
                               ^
> wa pa' 'ej tIn wa' pa'.  cha' pa'meyvetlh DIlta' loDbe'.  'ach cha' pa'mey
                                                   ^^^^^
> ghajnISqu'be'.  mebpu'qoqDajvaD pa' cha'DIch nobmeH neH loDbe'.  reH Huch
> patlh law' Hoch patlh puS!  (verengan petaQmey...)
Scattered all about?

> quljIb

charghwI' 'utlh

Back to archive top level