tlhIngan-Hol Archive: Sun Aug 01 21:18:12 1999

Re: nuqDaq 'oH *platter*wIj!!

> > ghutpu' law vItlhob 'ej Dochmeyvam vItlhob: nuqDaq 'oH *platter*'e'?

quljIb,
    lutlIj vItIv.    tachDaq   jIvum. pIj  tachvamDaq petaQmey vIHoHqang. (I
purposely used -mey, as I question their sentience!)  vIHoH  'e'  bot batlhwIj neH.

                                                                         Ms. Pillow

*I could not find <ghut>. I assume it's a verb? Also I was sure there was a verb to
express "act as if" but can't find it. *

Back to archive top level