tlhIngan-Hol Archive: Tue Nov 10 20:57:16 1998

*Esperanto*tlhIngan Hol je

tlhIngan Hol vItIv.  *Esperanto* vIghoj vIneH je.  *Esperanto news group*
vIlaDtaHvIS, tlhIngan Hol luja'chuq 'e' vIlegh. ja'bogh *Dr. Schoen*
Dochmey ja'chuq.  *Esperanto* vIjatlhbe'mo', jatlh nuq vISovbe'.

Sorry this next part isn't in Hol but I'm not sure how to word it...

They quoted Dr. Schoen about him saying that speakers of tlhIngan Hol could
converse easily around the dinner table.  I believe they were comparing the
two languages. It was neat to see. I wish I could have read it.

K'ryntes

Back to archive top level