tlhIngan-Hol Archive: Tue Nov 10 17:38:26 1998

Back to archive top level

To this year's listing

RE: ghomI'

lab ghunchu'wI':

> DaltaH DuSaQvam. QIt De' muchtaH ghojmoHwI'.
> jIvulchoHbe'meH jIghun. *ghomI' SIm De'wI' 'e' vIraD.
> *ghomI' DaSov'a'? vIQIjqang.
>
> SIHba' HeH gho, 'ach 'ab.
> wa'logh gho HeHDaq bIbavtaHvIS, HeH 'abghach yIjuv.
> juch je gho. gho nIHvo' poSDaq bIghoStaHvIS, juchghach yIjuv.
> 'abghach chenmoH juchghach 'ar? mI'vamvaD *ghomI' vIpong.
>
> mI'vam le'qu' 'oH wej vI' wa' loS wa' vagh Hut'e'.
> wej vI' wa' loS wa' vagh Soch SImta' De'wI'wIj.

ghomI' vISovbej. rut, Dalmo' ghu'wIj, ghomI' vIjatlh. roD DIvI' Hol vIlo',
'ach rut tlhIngan Hol mI' mu'mey vIqeqmeH, tlhIngan Hol vIlo':

wej vI' wa' loS wa' vagh Hut cha' jav vagh wej vagh chorgh Hut Soch Hut wej
cha' wej chorgh loS jav cha' jav loS wej wej chorgh wej cha' Soch Hut vagh
pagh cha' chorgh chorgh loS wa' Hut Soch wa' jav Hut wej Hut Hut wej Soch
vagh wa' pagh vagh chorgh cha' pagh Hut Soch loS Hut loS loS vagh Hut cha'
wej pagh Soch chorgh wa' jav loS pagh jav cha' chorgh jav ... (ratlhbogh
mI'Hommey vISovbe').

pagh

Back to archive top level