tlhIngan-Hol Archive: Mon Nov 02 21:23:32 1998

Re: Qov's first ever posting [Was: Re: drillmusciangroup]

ja' Qov:
>nuqaDbej.  pawbe'chugh po'wI' chu' vaj maleS 'ej nuyonchoHmoH
>laHmeyqoqmaj.  Qo'noSDaq majatlhchugh <tlhIngan Hol wIjatlh>,
>maDo'chugh Hagh tlhIngan.  ghaytan nuHoH neH.

Qo'.  Holchaj wIquvmoH 'e' wInIDba', qar'a'?  tIghchaj DIvuvlaw' je.
chaq taQ QIchmaj 'ej tlhaQ, 'ach ghaytan Hagh neH tlhInganna'pu'.
mavaQ!  maqarchu'!  maqIDbe'taHchugh, maja'be' 'IH jaj, qar'a'?

>I remember the first time I spoke Klingon while eating, making the
>stunned realization that while in English it's enough not to talk with
>your *mouth* full, in Klingon the food has to be all the way clear of
>the oesophagus if you want to be certain it's not going to shoot
>across the table when you talk.

nom lutlhoj je raS Dop HopDaq ba'taHbogh nuvpu'. :)

-- ghunchu'wI'

Back to archive top level