tlhIngan-Hol Archive: Thu Mar 05 20:05:24 1998

Re: *Germany*ngan nav vIHev.

>DaHjaj *Germany*vo' nav vIHev. mungeH 'Iv? <WOCHENEND Journal>
>ponglu'. *Seite* wejDaq ja':

><wanI'vam DabuSHa'be'nIS> (Das sollten Sie nicht versaumen)

maj, Damughchu'ta'. chay' Data'?

>Wenn Ihnen Englisch zu leicht ist: <tlhIngan Hol ghojatlhmoH>
>(versuchen Sie's mit Klingonisch.)

Das finde ich ganz komisch.

wa' vIyajbe'. *Deutsch* Dayajlaw', loQ bImughtaHmo'. vImughchu'meH, vIghItlh:
"lIqaDHa'chugh DIvI' Hol, vaj tlhIngan Hol yIlo'law'."

ghaytan tlhIngan lujatlhlu' 'e' luchupmeH jeQbe'mo' chaH, mojaqvetlh Qav
vIchel, vImughtaHvIS. {{:-)

>nuq vIqonta'?
>
>charghwI'

What your source appears to be is the Weekend (Wochenende) Issue of the
Hamburg Evening Paper, which depicted on page 3 a Trek-featuring hotel in
LV. This is something I find rather humorous.

--Guido#1, Leader of All Guidos

Back to archive top level