tlhIngan-Hol Archive: Wed Mar 04 00:35:37 1998

Re: thanx

From: Jim Burns (Metalviking) <[email protected]>

>I usually talk to my wife with it, it has been a while ,

tlhIngan Hol jatlh'a' je be'nallI'?  bIDo'qu'!  tlhIngan Hol vIghojchoHDI'
loQ ghojqang bangwI', 'ach ghojlI' 'e' mev.

DaH tlhIngan Hol jatlhbogh bang vInejlI'.  (tlhIngan Hol jatlhbe'chugh,
ghojqang 'e' vItul.)

>I have been
>workin alot and havent had much chance to use it, I also need a new
>dictionary,

vaj Holvam Dajatlh 'e' vIHarbej.  mu'ghom lo'lu'pu'bogh 'oH mu'ghom Qop'e'.

>BTW I totally beat the klingon cd rom the first day I got
>it! too easy

bIlugh.  'ach ghojwI' chu'vaD ngeDbe'law'.

SuStel
Stardate 98171.9

I presume you can understand this.  Welcome!

Back to archive top level