tlhIngan-Hol Archive: Mon Jun 29 11:58:28 1998

KLBC - QoQ Sud 'ej Hurgh

-- KLBC - QoQ SuD 'ej Hurgh

mutIchba' Jaes!

qablIj mu'angchugh, maHay'chu' 'ej meSchuSmeymaj DIchu'chu'Ha'.

I'm not real confident in this last sentence:  What I'm trying to say is
"If he will accept my challenge (show me his face), we will duel to the
death by playing our meSchuS badly."  >:)

'ej DaH vay'vaD pImqu':

> pay' ponglIj mung vItu'.  jIHagh.
I suddenly noticed the origin of your name.  I laugh.

> HItIchQo'!  not ghem vInIHpu'bogh vIghup.  ghem vInIHta'DI',
> vItIvqu'meH QIt vISop.
Don't insult me!  Never have I failed to swallow a midnight snack that I
stole.  When I stole the midnight snack, I ate it slowly and thoroughly
enjoyed it.

> QoQvaD jIjatlhlaHbe'qu'.  jIbomDI' Hagh Hoch 'ej bomtaHvIS
> latlh, mu'mey neH vIQoy.  Dochmey law' yajlaH yabwIj 'ach
> jIHvaD pegh'a' 'oH QoQ'e'.
I really can't speak for the music.  Everyone laughs when I sing and
while another sings, I listen to the words only.  My mind can understand
many things, but music is a big secret to me.

-- Tuv'el, pach puqloD

Back to archive top level