tlhIngan-Hol Archive: Fri Jun 26 02:40:43 1998

RE: DS9 Finale Kl;ingon

  <Subject: RE: DS9 Finale Kl;ingon> jabbI'ID SIrghDaq:-
  lab Qov:
> ... Someone WORKED at this and is probably proud and would appreciate some
> feedback. I'm looking at where to send it. Can anyone offer me an address,
> either e-mail or postal, that will get it past the Paramount screens that
> return unopened unsolicited story/script suggestions not submited through an
> agent? A "fan mail for the writers" address?

  jang "Eric Andeen" <[email protected]>:-
> The following address will get you to a web page where you can send email to
> Paramount. A drop down list lets you select "Star Trek: Deep Space Nine
> creative staff" as the recipient.
> http://www.startrek.com/comm/quadrant.asp?ssector=transmit.asp

  pongvetlh vIghoSpu'. 'oHDaq ghItlhlu'pu':-
> naDev <script> yIlabbe'
> naDev lut nuv chenmoH 'e' neHbogh qech yIlabbe'
> naDev lut wanI' chenmoH 'e' neHbogh qech yIlabbe'
  'ej Dochmey law' tuch.

  'ach qatlh Dochmeyvam tuch Paramount? QaQHa' nuq 'e' tu'pu' Paramount?
chutvam chenmoH verengan 'e' vIQub.
  nav'e' ghItlhlu'pu'bogh ngeHlu'chugh (tera' Hol "snail mail"), qonwI'pu'
SIch'a' navvam?

Back to archive top level