tlhIngan-Hol Archive: Sun Jun 14 11:12:04 1998

Blatent self promotion

Hoch SuvwI'pu' vIrI'

tInchoHtaHbej Lansing tlhIngan yej'anHom De'wI' Daq 'ej boSuch vIneHbej.
jInmolmeymaj Del Daqvam.  "tlhIngan vutwI' paq jInmol", "DawI' ghom jInmol"
je bIH cha'.  SujeS boneHchugh vaj maquv.  DaH Suy Daq ghaj Daqvam 'ej
'oHvo' Dochmey boje'laH.  "paq nob je' Suy Daq" wIpong, 'ej "tonSaw'
peghmey" ghaj Daqvam.  DaHjaj yISuch!!

The website of the Lansing Klingon Club has grown a great deal in recent
months, I invite you all to come and visit.  On the page you will find
announcements of projects (such as the Klingon Kookbook, and DawI' ghom
jInmol) with which outside participation would be welcome.  We have also
added a merchandice page called "The Bookstore and Gift Shoppe."  It
includes such items as "Secret Fighting Arts of the Warrior Race."  Visit
today!!

>>>-----------------------------------------------------------------------
>>>	          /\
>>>	         |  |
>>>	       .-|  |-.          SuSvaj Qang
>>>	     |_,\    /  |        Lansing tlhIngan yej'anHom
>>>	    /'  \\  //\_|_       "nuH jup je 'oH Hol'e'"
>>>	   |/ \     `---'       http://www.geocities.com/Area51/Shire/3505/
>>>	       `-.__.-'

Back to archive top level