tlhIngan-Hol Archive: Mon Dec 14 12:14:41 1998

ray'

lab charghwI':

> Only cowards want to be warned of approaching enemies! On MY
> ship, I want long range sensors to find TARGETS! I don't care if
> that target is approaching me or fleeing. There is no such thing
> as an approaching enemy; merely variations in the closing
> velocity of targets. {{:)>

muD Duj puvmeH pat vIghojlI' naDev 'e' luSov 'op jeSwI'.
paw'be'chuqmeH Dujmey, DughtaH HoD.  <legh 'ej jun> jatlhlu'.  <SoH
bIngDaq *Cessna 152* tu'lu'> jatlhchugh vay', pIj jatlh latlh <DoS
vIlegh>.  mumonmoH mu'vetlh.   DoSvetlh yIqIpQo'!  <Duj vIlegh>
jIjatlh jIH.

mu'tay' chu' vIHaDnIS.  vIghojta'DI' tlhIHvaD muD DujwIj vIDel.
not SeSna' mojjaj *Cessna*wIj!

==
Qov - pab 'utlh