tlhIngan-Hol Archive: Sat Sep 27 12:46:44 1997

KLBC: practise

wa'Hu' jIHu'. Yesterday, I woke up
Qe'Daq vIghoS. I went to the kitchen
vay' vItlhutlh vIneH. I wanted to drink something
qa'vIn vIparHa' 'ach tu'lu'be'. I like coffee but there was none
vaj nIm vInobHa' . chIm. So I took the milk. It was empty
nIm latlh vISamnIS. I needed to find other milk
Do' nom 'oH vIlegh. Luckily I saw it quickly
DaH jIQuch nIm vItlhutlhlaHmo'. Now I was happy 'cause I could drink
jImoDnISmo' nom jItlhutlh. Because I had to hurry I drunk quickly

mu'ghomwIj vIlo'be'. DaH DuSaQ jIHtaH.
I am really proud about this because I did not use any sources.
I did it in school during my class.  {{:-)

muHwI'
Stardate 97741.5

Back to archive top level