tlhIngan-Hol Archive: Mon Sep 08 15:03:20 1997

Re: Sech wInob

charghwI' wrote:
> <[email protected]> wrote:
> > [email protected] on behalf of Qov wrote:
> >
> > > As with previous BGs, mark work for my attention with a KLBC in
> > > the subject line, and don't address another's grammar in a KLBC
> > > posting until I've had a chance at it.
> >
> > I'm going to have such a hard time remembering that I've got to
> > wait on KLBCs again! {{:-)
>
> DaH choyajchoHchu'. wa'ben-jIH choDachoH paghben-SoH. wa'nem
> QovvaD qay'choH ghu'vam.

not qaS!  DIS naQ vISIQchugh not *KLBC* vIleghqa' vIneH!
ghaytan bong wa' vIlaDchugh jIHagh 'ej che'wI'wI' vIvup.

wej munISpu' SuStel.  ghaqbejpu' -- Sughaqbejpu' --  'ej qechmey
boghaqpu'bogh vItlho'.  Hoch potlhbogh ngaSlaHbe' wa' QIn.  rut
jIjangmeH tIqqu' jabbI'IDmeywIj.  potlh vInop vIneHbe' 'ach taghwI'
vISoD vIneHbe' je.  tutlhochDI' qoj vay' bochelDI' tuboQbej. wa' Dol nIvDaq
matay'DI' maQapjaj.  (toH! {-Daq}-vetlh yInuD. Daqna' 'oSbe' Dol'e'.  Daj).

SKI: Trust the tlhIngan Hol of charghwI' and SuStel.

Qov  ([email protected])
Beginners' Grammarian

Back to archive top level