tlhIngan-Hol Archive: Wed Sep 03 21:11:41 1997

Re: taHjaj wo'

ja' HetaQ:
>Well my 3 and a half year old daughter can't seem to live without Krankor's
>Imperial Anthem [taHjaj wo'].
>[...]
>This little part of her life belongs to Viacom.

ja' SuSvaj:
>Viacom?!?!  ghobe!!!!  chaq yInDaj 'ay'Homvam ghaj Qanqor, 'ach Viacom
>ghaHbe' Qanqor'e'!!

tlhIngan Hol SeHchu' "Viacom" 'e' luqap "lawyer"-pu'Daj.
Hoch tlhIngan Hol ghItlhmey SeH je 'e' lumaqlaw'.
lut vIqonmeH tlhIngan Hol vIlo'chugh, vISeHbe''a' jIH?
tlhIngan Hol lutlIj DangevlaHbe' jatlhlaw' "Viacom".

Apparently, Viacom's lawyers are trying to claim that anything written
in the Klingon language is a "derivative work" and is owned by Viacom.

-- ghunchu'wI'

Back to archive top level