tlhIngan-Hol Archive: Fri Oct 24 14:23:38 1997

Re: KLBC naDev jIchu'

> ghItlh Qov
> > qech vIchup:
> > pay' venglIjDaq paw tlhInganpu'na'. qaS nuq?  ghu' yIDel.  chay' vang qum?
> > chay' bIvang?  chay' vang tlhInganpu'?  mu'tlhegh puS DaqonmeH laHlIj'e'
> > yIlo' 'ej pab yIqeq.
> >
> > jaS jangmo' Hoch, janglaH vay'.
>
> Actually, I've already written such a story for the Postal Course.
> I'l include it; and tomorrow (I'm tired right now - DaH jIDoy') I'll write
> something new for practise.

...pe'qu'!

> BTW, David Barron already checked it; he says to have found no
> mistakes.

I assure you I am much more falable than our illustrious grammarians. Take
whatever advice they give you.

--
 David Barron,  [email protected] ||       Hoch lup yIyInqu'
 Klingon Language Postal Course      ||       qaStaHvIS wa' lup

Back to archive top level