tlhIngan-Hol Archive: Mon Oct 06 20:27:50 1997

Re: jawmeH pa'mey/Chat Rooms

<< From:	[email protected] (Neal Schermerhorn)
 Sender:	[email protected]
 Reply-to:	[email protected]
 To:	[email protected] (Multiple recipients of list)

 *Web*DaqwIjDaq jawmeH pa' vIghaj.

 http://www.geocities.com/Vienna/3357/chat.html

 *Microsoft Chat* jawmeH pa' 'oH. not *Microsoft Chat* Dalo'pu'chugh, pa'
 yIghoS 'ej chaq *program* Daghajbe'taHvIS Dalo'laH 'e' yItu'. teH 'e'
 vIHar.

 teHchugh, pa'vam ghoSmeH *browser* neH lo'nISlu'mo' chaq jawmeH pa'
 Sengmeymaj lumevlu'. Qap 'e' Datu'chugh, jIHvaD jabbI'ID yIlab.

 Qermaq

 I have a chat room page at my website.

 http://www.geocities.com/Vienna/3357/chat.html

 This is a Microsoft Chat-based chat. Could people who have never used
 Microsoft Chat go there and see if they can access it without a download? I
 believe that can happen.

 If this is indeed the case, this may be an ideal solution to our chat room
 woes. Only a browser would be needed to access the room, and no downloads.
 If you find it works, email me.

 Qermaq

I tried it -- no work.
Qapla'be'